آموزش ICDL در تبریز 

ما در بهترین آموزشگاه ICDL در تبریز برای شما انواع دوره های آموزشی ICDL را پیش بینی کرده ایم.  همه می توانند نسبت به نیاز خود در دوره های ما شرکت کرده و در سریع ترین زمان ممکن مدرک معتبر و بین المللی ICDL را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

هرچند هزینه دوره های ICDL آموزشگاه کامپیوتر آموزشگاه ویرا در تبریز بسیار مناسب است، اما شما بصورت اقساطی نیز می توانید شهریه دوره ICDL را پرداخت نمایید. با آموزشگاه ویرا در تبریز خیلی سریع مدرک ICDL بین المللی بگیرید.

همچنین یادگیری icdl پله ای برای مهارت افزایی و استخدام برای شما باعث نکته مثبتی در رزومه شما خواهد بود  و دریافت مدرک معتبر برای مقاصدی همچون مهاجرت به خارج از کشور میتوانید از مدرک آی سی دی ال خود استفاده کنید

ICDL مخفف عبارت International Computer Driving Licence است. یک گواهینامه بین المللی کامپیوتر است که در طی آموزش ها و دوره های مختلف به یادگیری مهارت های کامپیوتری خواهید پرداخت. پس از گذراندن این دوره ها شما می توانید مدرک ICDL را دریافت کنید.

آموزش-آی-سی-دی-ال-در-تبریز

ویژگی های دورهای آموزش ICDL در آموزشگاه ویرا تبریز

آموزشگاه ویرا  به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز آموزش ICDL در تبریز 

    1. دوره های موثر و کاربردی
      از آنجا که دوره های آموزش ICDl تحت نظر اساتید با تجربه در عرصه بازار کار آموزش داده خواهند شد. این دوره ها با توجه به سرفصل های فنی و حرفه ای و نیاز بازار تدوین شده اند تا در اشتغال کارآموزان موثر واقع شوند.
    2. فیلم آموزش ICDL و جزوات باکیفیت
      آموزشگاه کامپیوتر ویرا برای ارتقاء سطح کیفی دوره های ICDL خود در تبریز ، تمام جلسات عملی کلاس ICDL را در فرمت های مختلف ویدیویی به همراه کتب و جزوات تقدیم می کند. نمونه سوالات ارائه شده در قالب سوالات چهار گزینه ای با جواب تشریحی می باشند
    3. سیستم و ابزار های آموزشی به روز
      برای افزایش سطح یادگیری کارآموزان دوره های آموزشی ICDL خود را با کمک سیستم ها و ابزار های کامپیوتری به روز، و بر اساس تعامل دو طرفه استاد و کارآموز، پرسش و پاسخ در هر جلسه طراحی کرده است
  1. آزمون های آنلاین
    برای به چالش کشیدن کارآموزان و سنجش سطح یادگیری کلاس و دواطلبان دوره ICDL یک سری آزمون های آنلاین و کتبی مروبط به هر جلسه را تهیه کرده که در اختیار کارآموزان قرار خواهد داد.
  2. دوره های پروژه محور
    برای به چالش کشیدن کارآموزان و سنجش سطح یادگیری کلاس و دواطلبان دوره ICDL یک سری آزمون های آنلاین و کتبی مروبط به هر جلسه را تهیه کرده که در اختیار کارآموزان قرار خواهد داد.
  3. پرداخت اقساطی
    هرچند هزینه دوره های ICDL آموزشگاه ویرا بسیار پایین تر از سایر آموزشگاه های تبریز است. اما برای راحتی کارآموزان، آموزشگاه ICDL آریا تهران امکان پرداخت شهریه دوره ICDL در سه قسط را برای کارآموزان خود فراهم کرده است

ICDL

مدرک معتبر فنی حرفه ای ICDL در تبریز

بسیاری از ما بدون اینکه مفهوم درست مدرک ICDL را بدانیم، بارها از این کلمه استفاده کرده ایم. شاید اهمیت، ضرورت و کاربرد مدرک ICDL دلیل این امر باشد.

گواهینامه کاربری کامپیوتر در اروپا (ECDL) که درسطح بین‌المللی ICDL نامیده می‌شود تضمین می‌کند که دارنده آن، دانش مفاهیم پایه فناوری اطلاعات را دارا بوده و صلاحیت توانایی استفاده از کامپیوتر شخصی و کاربردهای عمومی کامپیوتر را دارا می باشد. گواهینامه ICDL به عنوان یک مدرک مورد تایید و معتبر در جوامع بین الملل پذیرفته شده است.

بدین طریق که جهت استخدام موسسات و مراکز، شرکت های دولتی و خصوصی لازم است فرد این گواهینامه را به عنوان ملاک توانایی کار با کامپیوتر یا به عبارتی سواد الکترونیکی ارائه دهد و تضمین کننده مهارت لازم در استفاده از کامپیوتر مطابق با سرفصل های بین الملل می باشد.

آموزش ICDL تبریز – درجه دوم

دوره آموزش ICDL درجه ۲  برای افرادی مناسب است که آشنایی بسیار کمی با کامپیوتر و شیوه استفاده از آن دارند. شما با گذراندن این دوره در آموزشگاه ویرا در ابتدا با مبانی کامپیوتر آشنا شده و سپس شیوه استفاده از ویندوز و اینترنت را فرا خواهید گرفت.

کارآموزان پس از این دوره با شرکت در دوره آموزش ICDL درجه ۱ می توانند علاوه بر یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر ، مدرک ICDL بین المللی فنی و حرفه ای بگیرید. لازم به ذکر است افردای که در دوره آموزش ICDL درجه ۲ شرکت می کنند فقط مدرک داخلی ICDL درجه ۲ دریافت کرده و برای ارتقاء مهارت های کامپیوتری خود لازم است در دوره آموزش ICDL درجه ۱ نیز شرکت کنند.

فراموش نکنید که برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای می بایست در دوره ICDL  جامع شرکت نمایید. بسته به آمادگی اولیه افراد، مدت دوره ICDL درجه ۲ بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت  است. در کل این دوره برای شروع فراگیری کامپیوتر بسیار ضروری است و شما قبل از شروع هر دوره ای باید با مفاهیم دوره ICDL درجه ۲ آشنا شوید.

سرفصل های دوره ICDL درجه ۲ شامل موارد زیر است:

  • مبانی کامپیوتر
  • ویندوز (Windows)
  • اینترنت (Internet)

آموزش ICDL در تبریز – درجه اول

دوره آموزش ICDL درجه ۱ در تبریز برای افرادی مناسب است که مهارت های سه گانه موجود در سرفصل دوره ICDL درجه ۲ را فراگرفته و نسبت به آنها مسلط باشند.

شما با گذراندن این دوره در آموزشگاه ویرا می توانید علاوه بر یادگیری مهارت های چهارگانه کامپیوتر و آشنایی با برخی نرم افزارهای مایکروسافت آفیس، مدرک داخلی ICDL بگیرید. درصورتی که کارآموزان قصد دریافت مدرک فنی و حرفه ای ICDL را داشته باشند می بایست صلاحیت خود را در مورد یادگیری ICDL درجه ۲ ثابت کرده یا در آن دوره نیز شرکت نمایند.

بنابراین لازم به ذکر است افردای که در دوره آموزش ICDL درجه ۱ در تبریز شرکت می کنند باید پیش نیاز این دوره یعنی دوره ICDL درجه ۲ را گذرانده باشند تا بتوانند مدرک ICDL درجه۱ را دریافت نمایند.

همچنین شما علاوه بر مدرک فنی و حرفه ای می توانید مدرک داخلی و مدرک بین المللی ICDL نیز با شرکت در کلاس کامپیوتر تبریز دریافت نمایید. بسته به آمادگی اولیه افراد، مدت دوره ICDL درجه ۱ بین ۳۰ تا ۸۶ ساعت است.

سرفصل های دوره ICDL درجه ۱ شامل موارد زیر است:

  • نرم‌افزار ورد (Microsoft Word)
  • نرم‌افزار اکسل (Microsoft Excel)
  • نرم‌افزار اکسس (Microsoft PowerPoint)
  • نرم‌افزار پاورپوینت(Microsoft Access)

هزینه مدرک ICDL درجه ۱ در تبریز با توجه به تخفیفات آموزشگاه ویرا کمتر از قیمت معمول می باشد.

دوره آموزش ICDL در تبریز – جامع

دوره آموزش ICDL جامع در تبریز یا به عبارتی دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر یکی از بهترین دوره های آموزشی برای افرادی است که به دنبال اخذ مدرک معتبر ICDL هستند.

شما با گذراندن این دوره در کلاس کامپیوتر تبریز می توانید علاوه بر یادگیری مهارت های هفتگانه، مدرک ICDL فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

لازم به ذکر است افردای که در دوره آموزش ICDL جامع شرکت می کنند برا اساس کد استاندار سازمان فنی و حرفه ای ۱ مدرک دریافت می کنند، که شامل  مدرک ICDL درجه۱ و مدرک ICDL درجه ۲ می باشد.

شما علاوه بر مدرک فنی و حرفه ای می توانید مدرک داخلی و مدرک بین المللی ICDL نیز دریافت نمایید. در کنار دریافت مدرک ما برای تسهیل یادگیری شما فیلم های آموزشی و جزوات رایگانی را از کلاس کامپیوتر تهران تهیه کرده ایم که در اختیار کارآموزان آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران قرار خواهد گرفت.

مدت دوره ICDL جامع بین ۴۰ تا ۱۳۰ ساعت بسته به آمادگی اولیه افراد مختلف، متفاوت است.

سرفصل های دوره ICDL جامع شامل موارد زیر است:

  • آموزش مبانی کامپیوتر
  • آموزش ویندوز (Windows)
  • آموزش اینترنت (Internet)
  • آموزش نرم‌افزار ورد (Microsoft Word)
  • آموزش نرم‌افزار اکسل (Microsoft Excel)
  • نرم‌افزار اکسس (Microsoft PowerPoint)
  • آموزش نرم‌افزار پاورپوینت(Microsoft Access)
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *